down

2.21.2012

Free download HJ-Split - mediafire





English version

HJ-split is an application for splitting a file without damagingthe file into several parts of the website that we sometimes want to share alimited time we want to upload the file.
using HJ-Split we ta having to install, because the applicationis portable and very light to use so it does not interfere with work oncomputers

How to merge files
1.       HJ-Split Openthat we downloaded and run
2.       Then specify thefile to be shared by selecting the input file, while for the output we candetermine it   yourself. To determine how much will we spend a file by writingthe numbers and determine the size (KB / MB)
3.       Then press starand wait until the finish. The files issued by Hj-Split will be no extensionsequence (001, 002, 003 ... etc.), do not alter the extension, because it willdamage the file later

How to merge files
1.       Open Hj_Split,select menu join
2.       Then select thefile which we will combine (part-part should be that we will combine withextension (001, 002.003 ... etc.) we place on a folder, which will appear lateron only the 001 and it will automatically merge into the 002, 003. .. and soon, and make sure the file name the same), then we set the output folder andpress start.
3.       Wait until themerger is completed, until the Joining completed


Indonesia version

HJ-split adalah aplikasi untuk memecah sebuah file tanpa merusakfile tersebutmenjadi beberapa bagian dari website yang kadang-kadang kita inginberbagiwaktu yang terbatas kita ingin meng-upload file.
menggunakan HJ-Split kita ta harus menginstal, karena aplikasiini portabel dan sangat ringan untuk digunakan sehingga tidak mengganggupekerjaan pada komputer

Cara menggabungkan file
1. HJ-Split Terbuka yang kita download dan menjalankan
2. Kemudian tentukan file yang akan dibagi dengan memilih fileinput, sedangkan untuk output kita dapat menentukan sendiri. Untukmenentukanberapa banyak yang akan kita keluarkan file dengan menulis angkadanmenentukan ukuran (KB / MB)
3. Kemudian tekan bintang dan tunggu sampai selesai. File yangdikeluarkan oleh Hj-Split akan ada urutan ekstensi (001, 002, 003 ... dll),tidak mengubahekstensi, karena akan merusak file tersebut kemudian

Cara menggabungkan file
1. Hj_Split terbuka, pilih menu bergabung
2. Kemudian pilih file yang kita akan menggabungkan(bagian-bagian yangharus kita akan menggabungkan dengan ekstensi (001, 002,003... dll) kita tempatkan pada folder, yang akan muncul di kemudian hari hanya001 dan akan secara otomatis bergabung menjadi yang 002, 003 ... dan seterusnya,danpastikan file nama yang sama), maka kita mengatur folder output dan mulaitekan.
3. Tunggu sampai merger selesai, sampai Bergabung selesai

Link Download:

0 comments

Post a Comment